Hattyúdal - A Villa Negra románca

A Villa Negra nem apáca zárda,
A Villa Negra nem fényes lokál
Vagánylegény ha szépszerén bezörget itt
E csöndes házban oltalmat talál

Jött egyszer egy vastag ürge,
Luxus autón elterülve
Alkudott a házra pénzt kínált
Nálunk ragadt a pénze, ámúlt mit kap cserébe
Ápolta a doktorja három héten át

Na ja , a Villa Negra nem apáca
A Villa Negra nem fényes lokál
Vagánylegény ha szépszerén bezörget itt
E csöndes házban oltalmat talál

Rám akadt egy bunda télen
Gyantás lettem a vidéken
Jött a hekus ám kilestem én
Szóltam bunda tűnj el, nyomban, semmi bűnjel
Ártatlanul állhattam a vallatóm elé.

A Villa Negra nem apáca zárda,
A Villa Negra nem fényes lokál
Vagánylegény ha szépszerén bezörget itt
E csöndes házban oltalmat talál

Szép az élet víg az élet,hej de én csak addig éljek
Míg a Villa Villa Negra áll
Szép lány jöjj el egyszer,nálunk fölmelegszel
Meglátod míg az álmod, egyre vissza jár.

A Villa Negra nem apáca zárda,
A Villa Negra nem fényes lokál
Vagánylegény ha szépszerén bezörget itt
E csöndes házban oltalmat talál